orkar inte.

Idag är jag helt galet trött, skulle bara vilja vara hemma och ligga i sängen hela dagen.
Usch, jag förstår inte varför jag är så trött heller. Somnade runt halv 11 igår och sov till kvart över 9.
Men jag har väl kommit in i en trötthetsperiod antar jag. Förresten så har jag jobbat min sista helg på jobbet. Och nu har jag bara 8 arbetsdagar kvar tills jag går hem på havandeskapspening. Skönt! Men jag kommer nog bli jäkligt uttråkad, men det är smällar man får ta. Jag får se till att göra saker och passa på att vila upp mig, för sen är ju alla sovmornar slut på mycket, mycket länge!

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för att sen springa iväg till bussen!
Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback