Ledig helg.

Yes, jag är ledig i helgen, så sjukt skönt. Men jag har börjat vakna runt 8-9 och kan inte somna om sen. DRYGT!
Fredde jobbade idag, han slutade 13, kom hem. Sen åkte vi till söder, käkade på tacobar, gick och såg ping-pongkingen, seg film, smårolig, men som sagt seg film. Sen åkte vi hem och ja, nu sitter jag här. Känner mig deppig, why? Jag är trött och vill egentligen bara gå och lägga mig, men inte fan kan man gå och lägga sig halv 8 på en lördagkväll. Det skulle ju suga rätt rejält. Känns som att fredde är irriterad på mig hela tiden =/ Även fast han kanske inte är det, så känns det som det. och det SUGER rejält, det vill jag ju lova. Känns som en kväll som är laddad för en hormonsvallning och gråt. Men det får jag väl se till att det inte blir.
Nej, nu ska jag nog kanske ta nåt gott att äta och sen sätta mig i soffan.

Ha det gött alla!

Kommentarer
Postat av: weronica

hoppas du får en skön lördag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback