Jippi!

Har ju blivit sjukskriven 25% pga min rygg. Så igår var jag ledig och idag också. Idag är ju min riktiga lediga dag. Och igår var jag hemma just pga av att jag blivit sjukskriven. Mycket skönt!
Var på IKEA igår och köpte en byrå, måste ju ha en till Willes alla kläder =) Fredde satte ihop den igår och nu ska jag snart lägga ner alla Willes kläder där i. Har en riktig fixa-dona-städa-dag idag. Har vikt alla mina kläder i garderoben samt vikt alla freddes t-shirtar och pikéer. Satt ihop alla strumpor som typ låg överallt.

Ska plocka lite med grejer som ligger överallt samt ta en sväng med dammsugaren också.

Jag har förresten fått full beviljad havandeskapspenning, så 1/3 går jag hem från jobbet.
Då är det bara att fortsätta fixa och dona tills lilla Wille kommer. Borde under den tiden ställa mig och laga massa mat som går att frysa in, så det bara är att ta fram sen, för när Wille har kommit antar jag att jag knappast kommer palla stå och laga lunch osv..

Imorgon går jag in i vecka 29 också. Shit, det är bara 11 veckor kvar tills beräknad förlossning, men jag har känslan av att han kommer komma nån/några veckor för tidigt, men det kan ju inte jag sitta här och förutspå, men det är iaf vad jag tror. Men jag ska inte gå på vad jag tror, för jag var ju nästan bombis på att Wille var en liten tjej. HAHA, så jag ska sluta tro saker :)

Nej, nu ska jag fortsätta med min fixa-dona-städar-dag!

ADIOS AMIGOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback