Besök hos BM.

Idag har jag varit ledig. Skönt!
Var hos barnmorskan idag också, var en månad sen vi var där sist.
Hade gått upp 4 kg sen sist så nu har jag gått upp totalt 5 kg. Nu börjar både jag och wille lägga på oss.
Magen hade växt 4 cm sen sist också, så det går framåt. Hjärtslagen var bra också, 144 slag/min. helt perfekt!
Har även tendenser till foglossning också. Har fått som ett tryck över blygdbenet, känns lite obehagligt när jag går. Trodde nästan att Wille hade fixerat sig, men icke. Han ligger tvärs över magen i sin favorit-position. =) Han ligger alltid tvärs över magen :)

Imorgon går jag in i vecka 31 också. Bara 9 veckor kvar! Så vi längtar!! Vill ha april nu!!!

Efter bm-besöket idag så åkte vi till donken och käkade lunch, sen släppte fredde av mig här hemma också drog han till jobbet igen. Jag följde med Emelie och hämtade Kevin på dagis och sen gick vi till ICA och tillbaks. Skönt med en liten promenix! =) Mer sånt! hihi

Fredde kom och hämtade mig strax efter 6 och vi drog till Coop och handlade. Så nu ska vi laga middag. Lövbiff med vitlökssmör, pommes och sallad! =) Smarrigt! Sen ikväll ere fotboll på tv som vi MÅSTE se.. =/ Får väl lösa korsord eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback