sjukgymnast och sovmorgon.

Liten uppdatering:
Var hos farbror doktorn tidigt i tisdagsmorse för jag har så grymt ont i ryggen, precis vid bäckenet. Känns precis som ryggen ska gå av och med tanke på att jag inte är så långt gången så finns ju risken att det blir ännu värre sen och det oroar mig litegrann. Men iaf, läkaren tyckte iaf att jag skulle gå till en sjukgymnast så han skrev en remiss och jag ska dit på måndag innan jag börjar jobba.
Efter läkarbesöket så gick jag hem och softade ett tag, sen åkte jag, emelie och kevin till barkarby. Kollade lite på Rusta, babyland, lindex och sen gick vi till IKEA, käkade köttbullar och potatis..Det är fan gott alltså..

Gick runt lite, sen har de ju börjat med julen och jag vägrade gå ut utan att köpa något juligt.. så det blev lite julgranskulor.. :D mysigt!! ååh, jag längtar verkligen till julen..mysigt med massa ljus och röda saker och förhoppningsvis lite snö..

Igårkväll var jag, fredde och adde hemma hos mikke på jobbet.. Käkade chips och kolla på fotboll och snacka lite skit. schysst ju :D Idag är det lite sovmorgon och snart ska jag åka och jobba. I helgen är det tänkt som så att jag ska träffa min syster på lördag (vet inte när vi träffades sist, i somras nångång?) och på söndag tänkte jag och fredde dra till kista..

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir ren och fräsch! Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback