helgen + lite till

Lördags:
min kära syster kom och hämtade mig runt halv 1, åkte till freddes jobb för att plocka upp honom, väntade MINST 45-60 min, helt galet. Tills slut kom han iaf. då drog vi till barkarby och outlet. Babyland, titta lite på barnvagnar.. När vi har tittat i typ 45 min kanske frågar min syster om vi har hittat någon. Njaa, säger vi, det finns ju så många. För jag tänkte betala den isf säger hon.. Och efter mycket om och men så får det väl bli så då.. Men vi vet inte, först ska vi kolla på freddes morbrors vagn, den skulle kosta oss 1000:- och då har vi ju plötsligt massa pengar över till andra saker. Men det vore ju roligast att faktiskt ha en egen ny vagn. well. Sen kollade vi lite på Toys´r´us, Angelica och alex var med.. thats why :) Drog till babyproffsen i veddesta och sen hem. Bara softa på kvällen.

Söndags:
jag och fredde drog till Kista så vi var där prick när de öppnade klockan 10. Jag skulle köpa nya byxor. Fredde sa att han inte skulle köpa någonting alls.. haha.
Fredde hanlade en Fred Perry-tröja. haha, den gick på mer än det jag handlade för. Jag köpte 2 par byxor, 1 mascara, 1 foundation, 1 ögonskugga och sen vare nog inge mer. Njaae. okej, det 699:- kanske inte täckte allt, men det mesta iaf.

Måndags:
Sjukgymnasten på morgonen, hon visste inte exakt vad som var fel på min rygg, men hon kunde dock se att det var något som var fel i ländryggen.. hmmpf. jaja. Skulle köpa en pilatesboll. Men hon sa aldrig vad jag skulle göra med den? aja, det här blir nog jättebra. Efter sjukgymnasten vare jobb som gällde, efter jobbet så vare hemgång. Käkade risgrynsgröt till middag, sen gick vi upp till mange och emelie i typ 10-15 min.
Sen när vi kom hem tog jag en dusch och gick in och la mig i sängen, sen gjorde fredde samma sak. Och jag sov innan halv 11. SKÖÖNT! =)

Idag:
Idag är jag ledig, grymt skönt. Karin skulle komma och plocka upp mig vid 11, då ska vi hem till hennes päron och titta på en kattunge.. naaaaw.. sen ska vi käka lunch, mysigt! det var ett tag sen! =)

Magen:
Magen mår bra, är ff i vecka 13 (12+3), om den växer vet jag inte, svårt att säga nu, men det kommer med tiden!
och jag längtar nå fruktansvärt tills ultraljudet i november.. jag vill ha november NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback