=(

Ja, nu har det hänt igen! =/ jag har gått och blivit sjuk!
Kände av det redan för några dagar sen, och inatt har jag typ inte sovit något alls, har haft ont!
Jag gick till läkaren och jovisst, du har : Öroninflammation, Hörselgångsinflammation och hörselgångseksem.
Är hemma idag, för att vila..Som sagt, sov ju knappt något inatt!

Igår jobbad jag, sen åkte jag till barkarby och mötte min syster.
Gick in på babyland. Min otroligt snälla och söta syster köpte spjälsäng med tillbehör och två skötväskor till oss! <3
Kanske lite tidigt, men det är bra.. Då behöver man inte stressa sen heller :)
Vi gick in på lindex också och jag kunde inte hålla mig, köpte en liten bamse-body i strl 56. Så söööt!

Imorgon går jag in i vecka 16 förresten, veckorna går rätt fort nu och nu kan man nästan börja skymta lite mage! =) myyyys!

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback