v.19

Ja, nu är vi snart halvvägs, det har gått fort, men jag antar att den senare delen av graviditeten inte kommer gå lika fort! Jag har känt bebisen sparka där inne, det var några kvällar sen när jag och fredde skulle sova, så kände jag två stycken "buffar" efter varandra :) myys!

Igår fyllde freddes syster 18. Vi var där och grattade och käkade mat, berättade även för freddes farmor och ena faster att det kommer bli en till i släkten. De blev jätteglada =) haha.
Idag ere personalfest, vi ska åka till ett ställe och ha sumobrottning med såna där dräkter och grejer sen var det nå andra roliga saker. Sen blire thaikäk!
Imorrn är det sova-ut och städa som gäller här hemma, tråkigt, men det måste göras! Och på måndag är det ultraljud :D längtar som en toook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback