v.17

I fredags fick jag ledigt och följde med pappa, min syster, angelica och alex upp till Kolsva, för att hälsa på min farmor. Kul att vi åkte upp, det var längesen min syster var där. =) Kul att träffa farmor också! :)

Igår åkte jag, fredde och mamma till babyland i barkarby för att hämta ut vår spjälsäng och madrassen till spjälsängen. =) myys! Har inte packat upp den än och antar att vi inte kommer göra det på ett tag heller. Men fin e den iaf! :) Sen åkte vi till Coopan och handlade mat och så :)

Idag åkte vi hem till mamma och pappa, Pappa fyller år imorgon så vi käkade tårta och lussebullar :D *muums*
Han fick present och så och sen åkte vi hem till freddes föräldrar, käkade middag och så.. smarrigt, sen åkte vi hem och jag har precis tagit ett varmt bad, fan svinkallt ute! *brr*

Imorgon ska jag till barnmorskan för att kolla mitt sockervärde.. Hoppas att jag inte har åkt på diabetes.. Det återstår och se. Ska vara där så jääääkla tidigt bara. 07.45 ska jag vara där =/ Bläää! Börjar inte förrän 13 sen, så det blir till att åka till BM och sen hem för att sen åka till jobbet.

Vet inte om jag drömde eller om jag kände bebisen på riktigt inatt. Kändes precis som att något fladdrade till 5 cm ifrån naveln åt vänster sida och jag sa till fredde att känna och han kände också, men imorse när jag frågade så sa han att han inte alls hade känt på min mage.. Så jag vet i fan om jag har drömt alltihop eller om jag har känt något.. haha..

Sonja Aldén - Vila tryggt
Min favvolåt just nu! :D


Vecka 17 har jag gått in i nu förresten och imorgon är det 2 veckor kvar tills Rutin-ultraljudet! :) ååååh, jag lääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback