Gyn-akuten

Jag, min mamma och fredde tillbringade hela kvällen och natten på KS gyn-akut. Hade grymt ont i magen och speciellt när jag kissade, var tvungen att trycka in hela magen när jag skulle kissa annars kunde jag inte kissa överhuvudtaget.. Vi kom in 19.30 och ja, klockan 05 var vi hemma. Läkaren kunde inte säga varför jag hade ont, men hon såg att jag hade för mycket vita blodkroppar i blodet så jag fick antibiotika mot urinvägsinfektion. Ska käkade det i 5 dgr. Nåväl, fick se bebbe! :D bebbe mådde bra och vinkade till mig när ultraljudet gjordes.. mys! :D

Jag kan säga att jag just då var världens lyckligaste! :)

Nu ska jag åka och jobba, fick sovmorgon eftersom jag kom hem så sent inatt! :)

Går in i vecka 18 idag förresten och det är 9 dagar kvar tills Rutin-ultraljudet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback