trött.

jag är trött, jag är trött på allt.
ja, detta inlägg kommer bli ett tråkigt och tröttsamt inlägg där jag bara gnäller!

jag är trött på livet, fast egentligen är jag nog bara trött på att vara sjuk.
jag är förbannat jävla trött på att vara sjuk,
fan jag orkar inte vara sjuk nå mer.
jag vill må bra och känna mig stark!
men går det? Nej, alltid är det nåt fel!
är det inte halsen som spökar så är det något annat.
usch, jag är äckligt trött på det!!

jag är lite trött på jobbet också, inte så farligt..
men jag är trött på dryga människor. FY FAN!
jag vill ha en personalfest snart, så man kan dricka sig full och göra bort sig!
när? när? när?
jag vill nu, nu, nu!

jag vill att det ska hända nåt i mitt liv. jag vill att det ska hända nu.
jag vill åka bort ett tag eller kanske bara ha kul för en kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback