störd jävel.

Jag slog rekord imorse, gick upp ur sängen 07.26 och 07.32 var jag utanför dörren på väg till bussen och då ska det tilläggas att jag t.o.m hann duscha! :)
Började 8 idag och slutade 13.
Sen fortfortfort till kungsängens station där mamma väntade och jag och fredde fick skjuts av henne till Bro kyrka. Kevin skulle ju döpas (magnus och emelies son).


I kön på ICA idag.

Jag: Sätter en avskiljare mellan freddes grejer och en annan tjejs varor, för jag skulle handla däremellan.
Tjejen: Du behöver inte vara kaxig. *tar bort min avskiljare*
Jag: Va?
Tjejen: Ja, du är kaxig.
Jag: Jag ska ju handla. *sätter tillbaks avskiljaren*
Tjejen: Du behöver inte vara kaxig.
Jag: Det är jag ju inte
Tjejen: Jo, du är så kaxig.
Jag: Nej, det var jag absolut inte, men NU är jag det.
Tjejen: *vänder bort huvudet* och mumlar något.
Jag: Ursäkta?
Tjejen: Väx upp tjejen.
Jag: Ja, detsamma!
Tjejen: Du behöver inte vara så kaxig.
Jag: Men vafan, man måste ju för fan få handla.

*handlar det jag ska, skakar på huvudet och går därifrån*

Jävla cp-brud! Helt störd?
Vafan har hon för rätt att säga att jag är kaxig för att jag lägger upp en jävla avskiljare på bandet?
Jävla störda brud asså. Jag hade sån lust att slå henne och det var bara ren jävla tur att jag inte gjorde det heller, för jag var så arg så att hela jag bara skakade..

Kommentarer
Postat av: Nora

jag utmanar dig, kolla min blogg. Puss

Postat av: thowe

men vaffan.. jag hade dampat sönder :S

2007-03-15 @ 21:47:26
URL: http://thowes.blogg.se
Postat av: Anonym

du är fett mobbad

2007-03-28 @ 12:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback