neeehe.

skrev att jag var feberfri, men det var jag inte.
på kvällen kom febern tillbaks, dock inte lika kraftig feber som innan.
men ändå feber. Mår fan piss nu och har gjort det sen i söndags, när fan ska jag bli frisk?

Är sjukt trött på att vara hemma och göra ingenting, man mår ju fan sämre av att bara vara hemma, instängd och uttråkad när man är sjuk? fan, jag skulle lätt kunna gå ut och sätta mig på en stol och sitta där en hel dag.

Ja, imorgon är det begravning, fredrik kommer bli så besviken om inte jag är frisk, jag vill vara frisk, jag vill finnas där som stöd, men jag har faktiskt ingen lust att åka om jag mår dåligt, för då har jag ingen lust att vara i enköping hela dagen =/ utan då vill jag hem direkt efter kyrkan och jag skulle inte tro att någon har lust att skjutsa hem mig då.. vi får la se imorgon.

Fredrik har gått till ica och ska hämta ut några filmer han har beställt så att jag har nåt att göra idag :) JARHEAD! i love it! :)

Apropå nåt helt annat så är jag så jäkla hungrig, min mage kurrar så mycket att jag nästan tycker synd om den och jag kan vara jättehungrig, enda tills jag har maten framför mig, då mår jag nästan illa, så jag tar 3 tuggor typ och sen kan jag inte äta mer.. =/
har inte ätit en hel tallrik med mat sen i söndags, shit, man kanske går ner i vikt av det här?! ;)
skämt och sido, jag skulle vilja äta för jag är hungrig, men det går ju fan inte..

Nu ska jag väl till slut även ägna några rader åt min granne magnus också,
 krya på dig! :)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback