frisk.

ja, har varit dålig på att skriva..

Fredag:
Jag följde aldrig med på begravningen då jag inte kände mig tillräckligt frisk för det, men Fredrik var där hela dagen och kom hem vid 21 nångång. Minja (min systers hund)  kom hit vid 12 nångång, så jag hade iaf sällskap hela dagen.
Har hosta och det dunkar i hela huvudet så fort man hostar till litegrann.

Lördag:
Gick upp vid 7 då Minja ville ut, släppte ut henne på baksidan och hon skuttar runt som en liten hare i snön :)
Mår bättre, ingen huvudvärk, bara hemsk hosta. Åker till min syster som fyller 30 och säger grattis!
Sen hem och vila lite, sen melodifestival. Jimmy skulle faktiskt ha gått vidare, jag HATAR sanna nielsen.

Söndag:
Vasaloppet! Ett måste att titta på! :)
Mamma kommer och hämtar mig och Minja vid 12-tiden och vi åker hem till henne. Sen går jag, mamma, minja, Alex (syskonbarn), Angelica (syskonbarn), Lucas (Alex kompis) och Sandra (Angelicas kompis) på en skogspromenad till Lillsjön. Där sätter vi oss och grillar korv och bara myser. Jättemysig dag och så otroligt skönt att komma ut efter att ha varit i stort sett isolerad i en vecka.
Vid 17-tiden hämtar syster Minja och mamma och jag åker till Coop, handlar lite, träffar fredde och mamma skjutsar hem oss.

Måndag:
Idag mår jag relativt bra och hostar bara litegrann. Jag ska jobba idag hade jag tänkt, börjar 13.
Det ska bli skönt att komma till jobbet och umgås med folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback