trevligt.

igår var en trevlig dag.
jag och fredrik tog bussen till Kungsängen. Där väntade vi på freddes mamma, pappa, syster, farmor, 2 fastrar + män och freddes kusin. In till derbybutiken inne i stan, för att sedan splittra på oss, Killarna förutom fredde drog till djurgården och vi tjejer + fredde gick lite i stan och sedan tunnelbana till slussen där vi gick till tacobar och beställde käk som vi sedan tog med oss.. Vi gick upp till en park precis vid mosebacke, avnjöt vår måltid och satt ett tag..

Sen gick vi tjejer till fjällgatan och åt glass, VÄRLDENS GODASTE glass. Efter det gick vi mot sthlm södra, men stannade på medborgarplatsen, slog oss ner vid en uteservering för att ta något att dricka. Hade varit gott med en iskall cider, men inte, får inte dricka alkohol i kombination med dessa tabletter jag äter.

Nån timme senare gick vi till stationen och tog tåget hem mot Kungsängen för att åka hem till freddes föräldrar och äta middag :) mys! grillat + klyftpotatis med olika såser och en smarrig sallad!
Efterätt fick vi också, rabarberpaj med glass.

Sen var klockan halv 11 och jag och fredde orkade inge mer, så vi åkte hem.
La oss i sängen direkt och satte på en beck-film, orkade väl titta i 15 min sen var det godnatt!!

Idag kommer freddes ena faster hit, hon ska se hur vi har det, hon har inte varit här än nämnligen.
efter det tänkte vi väl kanske dra en sväng till willys och handla lite..

Over and out

Kommentarer
Postat av: felicia

trevlig blogg:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback