opererad.

japp, har glömt att uppdatera.
men nu har jag opererat bort mina halsmandlar!
Operationen gick bra, natten på huddinge sjukhus var hemsk.
Spydde som en gris hela natten, det var allt blod jag hade svalt under operationen
som ville komma upp.. *blää*

Mamma och pappa kom och hämtade mig dagen efter, mådde så illa och var så yr i huvudet så jag var bokstavligen talat GRÖN i ansiktet. usch.
Sov i bilen hela vägen hem, när jag kom hem gick jag direkt in och la mig i sängen och sov..

Det är väl i stort sett det jag har gjort hela veckan.. sovit..

Jag har faktiskt inte haft så ont som jag trodde att jag skulle ha, jag trodde att det skulle göra "hejjagheterthoweochjagdörnu-ont" men det har jag inte haft.. på en skala mellan 1-10 så har jag väl pendlat mellan 5-8 hela veckan.. så det har inte varit så farligt!

Det är jävligt skönt att ha blivit av med dem iaf, nu får vi bara hoppas på att jag håller mig frisk! :)

idag ska jag faktiskt pallra mig ut, tänkte gå på fotboll :) Aik-Elfsborg!
och på onsdag börjar jag jobba.. får se hur det går, blir helt snurrig i bollen av medicinen jag tar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback