galet.

ja, det känns som att mitt liv är galet just nu.
vet varken in eller ut.
Vad är rätt och vad är fel?

Igår var iaf jag och fredde inne på söder, käkade mat på medborgarplatsen,
sen gick vi på bio, simpson the movie, helt okej, ganska rolig men lite seg också.
det var mysigt att göra någonting bara vi två.

Idag åkte jag, fredde, freddes föräldrar och Linnea in till stan.
Kollade på alla stora segelbåtar som kommit in till stan, mys att bara gå runt och kolla..

Nu är det inte så långt kvar tills vi åker till turkiet, en månad typ.
Ska bli så sjukt skönt, bara längtar tills jag får lämna Sverige och alla problem!
Jag orkar inte med mitt liv just nu, vad vill jag? vad händer?

Om jag bara hade svaren....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback