L E D I G

Idag är jag ledig. SKÖNT!
Vet inte vad jag ska göra riktigt, vill pyssla med något.
Jag ska iaf sätta upp nya gardiner i vardagsrummet, får se om de passar.
Gör de inte det, så åker de ner igen..

Lite senare

Gardinerna passade och nu är det ljus och fint i vårat vardagsrum.
Fredrik har åkt till jobbet och nu är man ensam hemma till elva ikväll ungefär.
Inge roligt =(

Det luktar bränd plast i hela våran lägenhet, för igår när jag hade diskmaskinen igång,
så åkte en skärbräda ner på värmeslingorna i diskmaskinen och självklart smälte skärbrädan.
Så nu har vi smält plast i diskmaskinen som vi inte får bort, så vi vet inte om vi kanske måste köpa en ny diskmaskin, för det LUKTAR verkligen smält plast så fort man öppnar den.. =/

Vi har hur mycket disk som helst också och jag PALLAR inte diska för hand.
Jadu, vad säger man?
LATHET!
Men det skiter jag blankt i!

Idag har jag varit inne och spanat lite på tradera också, jag har beställt tandblekning =)
fick tandblekning av en tjej på jobbet i söndags, men det var så svårt att applicera på tänderna så jag ska prova med "stripes" istället, tror att det är lättare..

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Härligt att va ledig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback