wäääy.

yes, ledig i helgen, så sjukt skönt! :)
Linnea sov här från igår tills idag och hon ska sova här idag tills imorrn också :)
myyys!

Imorse åkte jag, fredde och linnea iaf till Kista för att köpa kläder till begravningen som är på fredag.
För min del gick det bra och för freddes också och Linnea har redan kläder.
Skönt att det är fixat iaf, nu återstår bara skofrågan.. Vad fan ska jag ha för skor?

Jag fick ryck idag, jag skulle bara dammsuga av litegrann hemma och det slutade med att jag ville möblera om hela vardagsrummet, sagt och gjort med hjälp av linnea och fredde. Det blev fint, mycket mysigare än innan och det känns mer som ett vardagsrum :)

Sen vare melodifestival och samtidigt som den pågick gjorde jag slingor i freddes hår, jag tror dock att bäst-före-datumet på hårfärgen hade gått ut (om det nu finns nåt sånt på hårfärg), för det syns INGENTING där vi gjorde slingorna.

Well, anyway. Det var ett jävla liv här utanför oss nu ikväll.
Massa ungdomar, till slut kommer ambulans och en kille kommer ut från porten brevid och håller sig för handleden typ. Han måste väl ha brutit armen eller nåt och sen kommer även polisen och pratar med de kvarvarande ungdomarna, sen åkte polisen och alla ungdomar försvann. SKÖNT! :)

Imorgon vet jag inte vad jag och fredde ska göra riktigt, det är väl inte riktigt bestämt.
Kanske följer vi med hans föräldrar till Enköping, kanske inte. Vi får se.
Jag vet iaf en sak och det är att jag ska fan sova tills jag vaknar imorrn!

Well, over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback