vila i frid.

igår jobbade jag, fredde kom och mötte mig i jakan.
vi åkte hem, käkade mat och tittade lite på tv.

vi gick in och la oss i sängen innan 22, så skönt!
låg och tittade på fotboll och innan vi ska stänga av tv´n så kollar fredde sin mobil.
ja, då har eva (hans mamma) ringt och freddde ringer upp.

Då har hans farfar gått bort, helt oväntat. Eller, han fick en stroke för lite drygt en vecka sen, sen en hjärtinfarkt för några dagar sen, men idag när Micke (freddes pappa) var och hälsade på honom hade allting varit bra. Så oförberett är väl det minsta man kan säga.

Jag och fredde satt uppe till 1 och pratade lite och så, sen gick vi och la oss.
Det är hemskt hur livet bara kan försvinna ifrån en. Usch, jag vill aldrig vara med om när jag eller ABSOLUT inte fredde dör. JAG VILL INTE!!

Nu avslutar jag detta inlägg med att säga:

Må du vila i frid Stig Holmberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback