ny vecka.

jajamen, måndag idag och det innebär att vi är inne på en ny vecka.. Nämnligen vecka 6.

I fredags var det meningen att Mange skulle ha pokerkväll, men dessvärre fick han ryggskott, så det blev inget med det, tråkigt nog. Tittade på så ska det låta istället. Var väl lagom kul när man hade förväntat sig lite party uppe hos mange :(

Lördag
Jobbade 12-16, åkte hem och fredde lagade mat och sen tittade
jag och fredde på melodifestivalen, vet inte vad jag ska säga.
Jag orkar inte bry mig om den längre, jag tycker att de har förstört hela grejen med melodifestivalen.
Dela upp den och hålla på.. NEJ! usch!

Ha melodifestivalen som det var förut, då det var bara en tävling och sen var en vinnare framplockad.Inte som nu, 17 olika delfinaler.. NEJ! Bojkotta melodifestivalen!!

Söndag
Jobbade, 10.45-17
Seg dag, var typ inga kunder, gjorde inte något vettigt mellan typ 15 och 17.
När jag kom hem var freddes föräldrar här hemma och satte upp vår hall-lampa och så.
Sen åkte de hem och jag gjorde tacogratäng, mums! ;)
Sen gick vi och la oss i sängen och jag somnade vid 21.30 kanske. SKÖNT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback