deru..

1. Vad använder du för sminkprodukt dagligen? Mascara, foundation, puder och rouge.
2. Var är dina föräldrar födda? Sverige.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? The sims 2, djurliv.
4. Vilken är din favoritrestaurang? Nån kinarestaurang.
5. När badade du i en pool senast? ISeptember i portugal
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Skolpjäs? hmmpf. Nää. Men dans :)
7. Hur många barn vill du ha? 2 kanske.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Klassisk musik och typ jazz.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Jag har redan röstat.
10. Vad har du för TV-kanaler? Många.
11. Har du åkt moped någon gång? ja
12. Har du busringt någon gång? Japp, det var kul då.
13. Har du fått felparkeringsböter? aldrig.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej, men jag har åkt fritt fall! :)
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailand och Mexiko. Vilket är längst bort?
16. Har du en egen trädgård? Faktiskt, en liten uteplats har vi!
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? bamse.
18. Kan du alla orden i nationalsången? självklart.
19. Badkar eller duschkabin? duschkabin.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? The Guardian.
21. Favoritpizza? Nån med köttfärd och bearnaisesås.
22. Chips eller popcorn? Olika, beroende på vad jag är sugen på.
23. Vilken färg på läppstift använder du? inget.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? ööh? NEJ!
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Ja, haha. När man var liten och lekte "miss universum".
26. Apelsin- eller äppeljuice? äppeljuice
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Mange, Micke och Simon på jobbet. Vi åt på träffen :)
28. Favoritchoklad? Noblesse.
29. När röstade du senast? i höstas.
30. När åt du en hemodlad tomat sist? somras kanske?
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? nej, men en medalj :)
32. Är du bra på matlagning? njaae. Det vill jag inte påstå.
33. Klarar du att tanka själv? Absolut.
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej, aldrig!
35. Pepsi eller Coca Cola? cola
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej, men speciella kläder.
37. Vad var det senaste du handlade? grejer från ellos.
38. Har du kräkts offentligt? Mja, det har nog hänt.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Blir gärna mångmiljardär för kärleken är redan fixad :D
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? ja, det gör jag.
41. Har du ringt något betalnummer? eehm. ja.
42. Kan man vara vän med sitt ex?  kan och kan. Jag lyckas inte :)
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Min syster när hon var inlagd i november.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Jajamen! har fortfarande sjukt mycket hår.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inga på mobilsvaret.
46. Vad har du i din väska? Tuggummi, tamponger, vaselin, nycklar och en jävla massa skit!
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Borsta tänderna och kissa.
48. Vad är du tacksam för idag? Att jag lever och att jag har det riktigt bra om man jämför med andra människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback