ÅÅÅÅH

Idag var det rekrytering på UBG som gällde.
Men jag och Nora var lite tidiga så vi gick över till trappan ett tag,
där var jimmy, hade glömt bort honom.
Han kom inte ihåg mig heller, men Nora pratade och sen började vi minnas lite smått.

Måste ju faktiskt passa på att säga att jag fan längtar tillbaks till Air-grupps tiden..
Idre 2001 ÄGDE! :)
Jag skulle lätt vilja göra om det och jag skulle så gärna vilja ha filmen därifrån.

Sen åkte jag hem, hann umgås med fredrik i 30 min, sen skulle han åka till jobbet.
Linnea kom hit och nu vi gick till bageri Mazarin och köpte 2 semlor.

Har suttit i soffan och degat och sen gjorde vi mat, makaroner,korv och spaghetti. Smaskens.
Nu är det Lille- Manchester United och jag ska sitta och dregla över Cristiano Ronaldo ett tag =)

Linnea står i köket och gör chokladbollar :) hahaha.

Puss och kram och over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback