v.21

Men inte förrän imorrn :)
Veckorna bara rinner iväg, men det är skönt =)
Bebbe rör sig mer och mer där inne och nu börjar nog magen komma smått.
Den blir bara hårdare och hårdare iaf.
15/1 ska vi få se vad det är som gottar sig där inne, är det en tjej som både mamma och pappa tror?
eller är det en kille som Angelica stenhårt tror på? Ja, det får vi veta om en dryg månad.
Ska ta och spela in det på dvd då också tänkte vi :)

Idag är jag ledig, skönt, ska faktiskt göra något jag borde gjort för längelänge sen, jag ska klippa mig idag.
Frågan är bara hur, ska jag bara klippa topparna eller ska jag våga klippa typ 1 dm ? ja, vi får la se.
Får väl kanske rådfråga med frisören.

På lördag ere julbord med jobbet på självaste gondolen :) Niiiice!
Lite pinsamt bara då jag bara äter köttbullar och potatis. hehe. Och jag kan ju inte dricka heller.
haha, äääsch! :) All fokus lär väl vara på de fulla så :)

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback