v.20

Yes, nu har man gått halvvägs och är inne i femte månaden, tiden går fort! :)
Bebbe sparkar mer och mer nu. Jättemysigt, speciellt på kvällen när man sitter i soffan eller så. :)
Ååh, vad vi längtar efter dig bebis! <3

FREDDE KLARADE KÖRKORTET IGÅR :D iiiiiihk! :D
Han fick en GPS av mig =) Han hade inte anat någonting, men jag vet inte hur många ggr jag höll på att försäga mig.. :) När han kom hem från jobbet vid 18, bytte han om, sen åkte vi till max i bby och käkade :D
Sen till jakan och till mitt jobb för julklappskväll, vilket innebär 30% på allt man handlar.
Vi hittade lite julklappar och så, sen åkte vi till Coop i k-ängen och handlade litegrann, sen åkte vi och träffade min mamma och sen åkte vi hem. Mysigt! :) Hihihi, Och idag ska han komma och hämta mig när jag har slutat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback