Så var julen slut!

Julafton var mysig, jag och fredde åkte till min mamma och pappa runt 13. Min syster, alex, angelica, micke och hans föräldrar var också där. Mysigt!
15.00 SJÄLVKLART KALLE ANKA! :)
Vid 16-16.30 käkade vi middag, och efter det var det en evig väntan på tomten..
Runt 18.30 kom tomten och knackade på, efter det var julklappsöppningen i full gång.
Jag blev jättenöjd med alla julklappar jag/vi fick.
Digitalkamera, adidasbyxor, pyrets första nalle, en badtermometer, vetekudde, en bok om sund och snabb mat, biljett till musikalen Footloose, en degskrapa :P eeehm, jag glömmer säkert något nu.. :S Well, jag är nöjd iaf! :)
En bra jul!

Vi åkte hem runt 22. Var så jäkla trötta så vi gick och la oss direkt.

På Juldagen kom freddes familj + morbror, kusin och mormor hit till oss.
Käkade julmat och hade julklappsutdelning här också. Mycket trevligt!

Igår vare jobb för min del, och så även idag! Blää! Jag vill vara ledig mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback