hej hopp!

Var ju och klippte mig i tisdags och det försvann lite drygt 3 dm av mitt hår, så nu har jag ungefär axellångt. Skönt! =) Julbord var det i lördags med jobbet, trevligt, men var så trött bara. Men fredde kom och hämtade mig vid mosebackes torg vid halv 11 typ. Han hade med sig sin pappa och syster också =)
Och igår så åkte jag, fredde och linnea till täby centrum, kollade lite, eller ja, vi åkte till täby centrum för att gå på intersport, stadium x2 och dressmann.. haha. sen åkte vi därifrån. Åkte och käkade pizza.. Fett äckligt! *blää* Var typ det äckligaste jag ätit i hela mitt liv. Sen åkte vi hem, släppte av linnea, åkte hem till min mamma och pappa. Åkte och handlade på coop för att sen åka tillbaks till mamma och pappa och käka där, spela bingolotto, titta på parlamentet och sen spela kort. Vi kom väl hem runt halv 12 =) La oss i sängen och jag somnade nog rätt fort!

Usch, mardrömsvecka.. Öppet till 20 varje dag! =/ Ser absolut inte fram emot helgen. 9.45-20.15 både lördag och söndag. Min kropp kommer inte orka, men det ger sköna cash! Är inte ledig imorgon heller som jag brukar vara, utan är ledig på fredag istället.. Fett niice! =) Måste handla de sista julklapparna då..

Well, nu ska jag snart hoppa in i duschen!
Puss och kram! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback