sliten.

usch, jag känner mig så trött och sliten..
längtar bara efter min semester nu, men jag får gott vänta i drygt 2 veckor till.
hur ska jag orka? Jag är så less och trött på allt och vill helst bara dra något gammalt över mig.
Dessutom misstänker jag att jag har en infektion i kroppen..
Jag nyser titt som tätt, har frysit i några dagar nu och känner mig allmänt hängig..
och HÖR OCH HÄPNA, jag har börjat få ont i halsen då och då..
det finns ju fan inte ens på världskartan..

ikväll har iaf emelie och mange varit nere hos oss och vi har ätit middag.
grillad fläskfilé med potatisgratäng. SMASKENS!!

Sen har jag och fredde "köpt" en tv av en kille på mitt jobb.
42" plasma tv, 1 år gammal.. för 3000:-
INTE HELT FEL! :D

Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback