wääy.

Igår var jag ledig, åkte till barkarby och jakan med fredrik.
lämnade tillbaks gardiner på jysk och sen gick vi till Worldclass i jakan, jag skrev på ett kontrakt,
så nu äger jag ett gymkort, dock ångrar jag mig nu i efterhand. Jag vill hitta någon jag kan träna med först, det gick lite för fort igår, jag tänkte inte över det hela ordentligt, för det är faktiskt ändå ett år jag binder upp mig för.
Någon som vet om det går att häva köpet?

sen åkte fredde till jobbet och jag och linnea åkte till willys.
handlade lite ingredienser till några bakverk.
kom hem, upptäckte att jag inte hade nycklarna med mig och fredde slutade inte förrän 22.
jag och linnea satte oss i porten ett tag och konstaterade att vi ALDRIG skulle palla att åka till K-ängen för att hämta nycklarna. Vi gick till markaryds kontor och hoppades på att någon skulle vara där istället och det var det. Så de öppnade dörren åt oss med huvudnyckeln :)

Sen började jag och Linnea och baka, fredde fyller år om en vecka och hans släkt ska komma så.
vi bakade iaf chokladdrömmar, knäckflarn, kolakakor och chokladsnitt. Smaskens!

Idag ska jag jobba, börjar jobba klockan 13 och slutar 19.
sen ere hem, äta mat och sen kommer familjen Hasseltun-Westberg hit och ska titta på Roma-Manchester United. wooho, äntligen får jag se min prins, det var fan länge sen nu!

well, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback